Веб-камера

Spotify дозволив артистам просувати свою музику — 04.11.2020



Spotify анонсував нову систему просування треків у рекомендаціях. Незважаючи на очевидну користь для деяких виконавців, вже зараз у системі є дві важливі особливості. По-перше, за стріми таких композицій автори отримуватимуть менше відрахувань. По-друге, система рекомендацій, яка вважається сильною стороною цього стрімінга, ризикує стати підбіркою реклами, переставши відображати смаки користувачів.

Нова система отримала назву Discovery Mode, її тестування проходить на території США. Треки, які рекламуються, підмішуються в тематичні плейлисти і автовідтворення. В якості своєрідної оплати стрімінг урізує роялті на час кампанії з просування. Якщо режим здасться Spotify ефективним, його поширять і на інші країни.



В офіційному блозі йдеться: «Якщо трек сподобається слухачам, він залишиться в рекомендаціях. Якщо ні – ми швидко його приберемо». У Spotify вважають, що виконавці нічого не втратять, а навпаки виграють, отримавши можливість просування свого продукту. Крім того, на думку Spotify, у користувача нововведення теж не викличе відторгнення – почувши нову музику в добірці він може самостійно повернутися до артиста пізніше. Це дозволить виконавцям залучати аудиторію на прямих прослуховуваннях.

Нагадаємо, що артисти давно висловлюють невдоволення щодо і без того невеликих відрахувань від Spotify. Нещодавно це вилилося в новий глобальної рух «Justice At Spotify» (За справедливість в Spotify). У числі вимог: припинити практику проплачених лейблами прослуховувань на платформі та збільшити середню виплату за прослуховування.