IT-платформа «Etalonium» - нова глава в fashion індустрії


8 жовтня в готелі Premier Palace відбулась презентація ІТ-платформи італійської компанії «Etalonium» за участю бразильського футболіста Bruno Ferreira, нападника донецького футбольного клубу «Шахтар», відомого як Дентіньо. Амбасадором ІТ-платформи стала дружина Дентіньо відома фотомодель і блогер Бразилії Dani Souza. В рамках прес-конференції Dani визначила кількох дівчат для поїздки в Ріо де Жанейро, де відбудеться фотозйомка для бразильського видання Vogue.
 
"Etalonium це не просто гучне слово, це не примітивний бренд, це реальний шанс для багатьох дівчат обійти проблему корупції і монополії в індустрії. Я скажу вам щиро від дівчат Бразилії, корупція - це соціальна хвороба, яка, в буквальному сенсі паралізувала ряд соціальних систем і fashion-індустрія не виняток. Щоб дійти до вершини кар'єрних сходів, моделі потрібно пройти сім кіл пекла. Прийшов час вирішити цю глобальну проблему і Etalonium служить ключем до цього процесу", - розповіла Dani Souza.




Перший крок в реалізації цього проекту був зроблений на початку вересня в Одесі, де відбулася перша зустріч і фокус-група з 20 популярних дівчат моделей-блогерів, з України, Росії, Білорусії, Італії. Спільно з експертами світу мод: Борисом Басіч, Аурікою Попової, Доменіко Петралья, Ольгою Редзюк і Алессандро Буар всі присутні поділилися досвідом і виробили ряд пропозицій щодо вирішення завдань fashion-індустрії. В майбутньому планується проведення подібних фокус-груп в Ріо де Жанейро, Перу, Гонгконге і Мілані.
 
"Проект компанії Etalonium пов'язує з Україною дві речі: найкрасивіші дівчата і найрозумніші айтішники, тому в продовженні фокус групи в Одесі, сьогодні ми пропонуємо до уваги і оголошуємо фокус-групу, яка буде створена в Ріо і Амбассадор є Дані. Туди за рахунок компанії і полетять обрані сьогодні моделі", - розповів Анатолій Черкаський, начальник відділу маркетингу та PR Etalonium в Україні.
 
Основна стратегія компанії Etalonium полягає в тому, щоб зібрати досвід і думки діячів індустрії з різних куточків планети і вирішити основні проблеми фешн-індустрії, за допомогою унікальної платформи на базі блокчейн.
 
Також, в сьогоднішній презентації взяв участь модельний агент Boris Basic і засновник компанії OLEROM Ольга Редзюк.
 
"Компанія OLEROM - тренінгова компанія з 15-річним досвідом, що реалізувала багато проектів зі всесвітньо відомими гуру бізнесу. Ми закладаємо стандарти українського бізнес-освіти і продовжуємо їх підтримувати на найвищому рівні своїми заходами, особливо під час наших щорічних Olerom Forum One. Я вірю, що сьогоднішня подія направлена на формування позитивного іміджу України, підвищить її рейтинг і впізнаваність в світі, сприятиме інвестиційній привабливості. Я завжди мріяла, щоб у всьому світі говорили про Україну як про велику країну: говорили про наших талановитих і успішних людей, про перемоги і досягнення", - поділилася Ольга Редзюк, засновник компанії OLEROM.
 
IT-платформа Etalonium - це проект світового значення, з італійським характером і української харизмою. Він створений завдяки командній роботі фахівців з України, Італії та Бразилії з метою поліпшити взаємини учасників fashion-індустрії. Це унікальна біржа модельного трафіку, яка дозволяє за допомогою мобільного додатку (Etalonium) як інвестувати в об'єкти fashion-індустрії, так і «підніматися» по соціальному ліфту, завдяки інтегрованому майданчику для продажу послуг. Така децентралізована он-лайн платформа в світі моди забезпечить абсолютну систему оцінки компетенції, поліпшить взаємини сучасних учасників fashion-індустрії і вирішить проблему корумпованості світу моди.