Промокоди: порівняння українського та закордонного підходів до заощадження

Промокоди: порівняння українського та закордонного підходів до заощадження
04.09.2024
76
Згідно з результатами опитування CapitalOne Shopping, близько 91% американців принаймні раз на рік користуються промокодами та купонами при замовленні товарів чи послуг. І 38% споживачів купують більше товарів, якщо мають промокоди на знижку. В Україні частка активних покупців, які користуються промокодами, менша — близько 50%. Однак ця цифра поступово зростає, особливо після початку повномасштабного вторгнення.

Нещодавно експерти сервісу з промокодами та знижками Emporium провели дослідження, щоб визначити, для яких товарів та послуг українці найчастіше шукають промокоди на знижку. Проаналізувавши офери за кліками, спеціалісти визначили перелік лідерів у 2024 році:
  1. Rozetka
  2. AliExpress
  3. Uklon
  4. Worldoftanks
  5. Megogo
  6. Bolt
  7. Sweet-TV
  8. iHerb
  9. Hotline-Finance
  10. Comfy
  11. Answear
  12. EVA
  13. Maudau
  14. Allo
  15. Intertop
Можна стверджувати, що використання промокодів в Україні саме в цих інтернет-магазинах та сервісах є найчастішим. Однак це не єдина важлива статистика.

Доволі показовою є динаміка пошукових запитів, повʼязаних з промокодами. Цікаво, що особливий інтерес в українців зараз викликають стримінгові сервіси, які знаходяться у ТОП-3. А загалом статистика запитів виглядає наступним чином:
  • перша позиція — Sweet TV;
  • друга позиція — MEGOGO;
  • третя позиція — таксі Uklon;
  • четверта позиція — «Нова Пошта»;
  • пʼята позиція — AliExpress.
Менше пошукових запитів повʼязано з інтернет-магазином «Розетка», таксі Bolt, службою доставки Glovo, магазином Answear та іншими. Відставання від ТОП-3 доволі відчутне.

Промокоди цікавлять споживачів в першу чергу завдяки простоті їхнього використання. Достатньо знайти актуальний промокод і застосувати його на сайті, щоб отримати знижку.

Серед інших популярних інструментів економії — сезонні знижки та акційні пропозиції. Ними також користується значна частина українських споживачів, однак на першому місці за популярністю з відчутним відривом закріпилися саме промокоди, адже вони дають змогу заощаджувати тут і зараз, не чекаючи спецпропозицій.

В Emporium наголосили, що саме завдяки популяризації промокодів в Україні знову починає відновлюватися тенденція спонтанних покупок, яка різко знизилася після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну у 2022 році. І хоча досягти передвоєнних показників поки що не вдалося, тенденція до спонтанності поступово зростає. А це своєю чергою мотивує представників українського бізнесу ще активніше використовувати промокоди як інструмент залучення аудиторії. Експерти Emporium вважають, що в наступні кілька років кількість різноманітних промокодів в Україні продовжить зростати.

Інформація розміщена на правах реклами

Лайфстайл KISS FM: ще більше цікавого