Антимодний стиль, або що таке нормкор та чи актуальний він у 2021 році
Мода на завищену талію. Мода на приспущений пояс. Мода на широкі штани. Мода на вузькі жакети. Мода на кольори. Принти. Матеріали. Модні тренди довкола нас несуться з такою шаленою швидкістю, що все частіше хочеться вийти з цього потоку та не зважати на правила, продиктовані модельєрами і глянцями. Саме так зробили прихильники нормкору. Що це за стиль, як він з’явився та який має вигляд — розповімо у цій статті.

У чому зміст нормкору
Нормкор — це «антимода», тренд, який передбачає відмову від модних тенденцій, спроб виділитись і вразити всіх своїм зовнішнім виглядом. Його назва утворена зі слів «нормальний» «хардкор», тобто безкомпромісний.
Нормкорами називають людей, які віддають перевагу найпростішому, базовому одягу, який підходить і для роботи, і для побачень чи ділових зустрічей. Вони втомилися від постійної зміни трендів і не бажають доводити кому-небудь свою унікальність, почуття стилю, креативність. Також вони не бачать сенсу переплачувати за брендові речі, щоб продемонструвати статус чи успішність у фінансовій сфері.
Справжніми іконами цього стилю є Стів Джобс, Марк Цукерберг і Білл Гейтс. Вони демонструють унікальний контраст між мільярдними статками, всесвітньою популярністю та простими образами, які не змінюються незалежно від років і сезонів. Це доводить, що навіть у класичних джинсах і футболці можна стати кумиром для мільйонів людей.
Як з’явився цей стиль
Термін «нормкор» придумав художник Раян Естрада, який ужив його у коміксі Templar AZ 2008 року. За сюжетом, світ наповнювався різноманітними субкультурами, які ставали все дивнішими та безглуздішими, аж допоки у кульмінації найоригінальнішими не стали прихильники «нормкору» у футболках, джинсах і зі застарілим сленгом.
Утім, популярним поняття стало дещо пізніше — у 2013 році, коли його у своєму звіті описали працівники агентства з передбачення модних трендів K-Hole. Згідно з описом арт-групи, нормкор передбачає просте, дещо ліниве копіювання того, що носить більшість. Його прибічники просто приймають буденність без сміливих заяв і протестів проти мейнстриму.
Згодом ідею нормкору описали глянцеві та професійні модні журнали. Вони вбачали у цьому тренді свободу та право людини бути звичайною, простою, без екстраординарних здібностей чи поглядів. Здебільшого цей стиль асоціювали з масмаркетом і «татовим» образом.
Що вибирають прихильники нормкору
Оскільки нормкор — це про простоту та базу, його прибічники вибирають універсальні моделі, що однаково добре підходить чоловікам і жінкам будь-якого віку. Також вони не шукають ексклюзиву, тому ще одна риса стилю — масовість. Розгляньмо ці поняття на прикладах.
Одяг
Найяскравішою та першочерговою ознакою нормкору є одяг. Він повинен бути максимально простим, функціональним, зручним, непримітним і довговічним. Під ці параметри чудово підходять базові футболки, худі, картаті сорочки, поло та джинси з протертими світлими плямами.
Простота стосується також кольору одягу — найчастіше обирають білий, коричневий різних відтінків, сірий і синій у приглушених тонах. Оскільки принти мають доволі яскравий та примітний вигляд, від них зазвичай відмовляються, роблячи головним акцентом сам силует.
Нормкору властива деяка ностальгія за 90-ми роками з їхнім гранжем, свободою і неакуратністю. Це має такий вигляд, наче його прихильники навчились одягатися самостійно у молодості та з того часу так і не змінювали нічого у гардеробі.
Щодо аксесуарів, здебільшого вони відсутні як зайві та незручні елементи. Винятком стала хіба бейсболка з мінімалістичним логотипом спортивного бренду чи команди на передній частині. Найпопулярніше взуття серед людей-нормкорів — класичні кросівки чи кеди білого, темно-синього чи чорного кольору без оригінальних сучасних деталей.

Аромат
Хоча нормкори відмовляються від прикрас і аксесуарів, доволі часто на полицях у їхніх спальнях можна побачити духи. Ця звичка теж з минулого, коли бризнути парфуми перед виходом з дому було обов’язковим атрибутом нарівні із закриванням дверей.
Доволі часто прихильники цього стилю користуються звичайними композиціями з магазинів одягу рівня масмаркет. Вони не бачать сенсу у відвідуванні спеціалізованих бутиків та пошуках ексклюзивних нішевих ароматів, якщо можна вибрати нормальний варіант просто стоячи у черзі за улюбленою парою джинсів. Також чимало з них користується класичними одеколонами, які не змінюють свою формулу впродовж 50 років.
Нормкори віддають перевагу свіжим цитрусовим композиціями з легким, ненав’язливим звучанням, що робить їх максимально непримітними. Молоді прихильники тренду можуть використовувати сучасні моноаромати із синтетичним звучанням, як-от запах щойно випраного одягу, дощу, скошеної трави. Вони імітують буденні аромати, тому дають змогу ще більше злитись з навколишнім середовищем.
Допоки існуватиме мода, доти існуватимуть і ті, хто відмовляється від неї, а отже — й стиль нормкор. Тож, якщо ви втомилися від постійного нав’язування нових атрибутів і моделей, саме час перейти на сторону простоти та звичайності.
Партнерський матеріал

У чому зміст нормкору
Нормкор — це «антимода», тренд, який передбачає відмову від модних тенденцій, спроб виділитись і вразити всіх своїм зовнішнім виглядом. Його назва утворена зі слів «нормальний» «хардкор», тобто безкомпромісний.
Нормкорами називають людей, які віддають перевагу найпростішому, базовому одягу, який підходить і для роботи, і для побачень чи ділових зустрічей. Вони втомилися від постійної зміни трендів і не бажають доводити кому-небудь свою унікальність, почуття стилю, креативність. Також вони не бачать сенсу переплачувати за брендові речі, щоб продемонструвати статус чи успішність у фінансовій сфері.
Справжніми іконами цього стилю є Стів Джобс, Марк Цукерберг і Білл Гейтс. Вони демонструють унікальний контраст між мільярдними статками, всесвітньою популярністю та простими образами, які не змінюються незалежно від років і сезонів. Це доводить, що навіть у класичних джинсах і футболці можна стати кумиром для мільйонів людей.
Як з’явився цей стиль
Термін «нормкор» придумав художник Раян Естрада, який ужив його у коміксі Templar AZ 2008 року. За сюжетом, світ наповнювався різноманітними субкультурами, які ставали все дивнішими та безглуздішими, аж допоки у кульмінації найоригінальнішими не стали прихильники «нормкору» у футболках, джинсах і зі застарілим сленгом.
Утім, популярним поняття стало дещо пізніше — у 2013 році, коли його у своєму звіті описали працівники агентства з передбачення модних трендів K-Hole. Згідно з описом арт-групи, нормкор передбачає просте, дещо ліниве копіювання того, що носить більшість. Його прибічники просто приймають буденність без сміливих заяв і протестів проти мейнстриму.
Згодом ідею нормкору описали глянцеві та професійні модні журнали. Вони вбачали у цьому тренді свободу та право людини бути звичайною, простою, без екстраординарних здібностей чи поглядів. Здебільшого цей стиль асоціювали з масмаркетом і «татовим» образом.
Що вибирають прихильники нормкору
Оскільки нормкор — це про простоту та базу, його прибічники вибирають універсальні моделі, що однаково добре підходить чоловікам і жінкам будь-якого віку. Також вони не шукають ексклюзиву, тому ще одна риса стилю — масовість. Розгляньмо ці поняття на прикладах.
Одяг
Найяскравішою та першочерговою ознакою нормкору є одяг. Він повинен бути максимально простим, функціональним, зручним, непримітним і довговічним. Під ці параметри чудово підходять базові футболки, худі, картаті сорочки, поло та джинси з протертими світлими плямами.
Простота стосується також кольору одягу — найчастіше обирають білий, коричневий різних відтінків, сірий і синій у приглушених тонах. Оскільки принти мають доволі яскравий та примітний вигляд, від них зазвичай відмовляються, роблячи головним акцентом сам силует.
Нормкору властива деяка ностальгія за 90-ми роками з їхнім гранжем, свободою і неакуратністю. Це має такий вигляд, наче його прихильники навчились одягатися самостійно у молодості та з того часу так і не змінювали нічого у гардеробі.
Щодо аксесуарів, здебільшого вони відсутні як зайві та незручні елементи. Винятком стала хіба бейсболка з мінімалістичним логотипом спортивного бренду чи команди на передній частині. Найпопулярніше взуття серед людей-нормкорів — класичні кросівки чи кеди білого, темно-синього чи чорного кольору без оригінальних сучасних деталей.

Аромат
Хоча нормкори відмовляються від прикрас і аксесуарів, доволі часто на полицях у їхніх спальнях можна побачити духи. Ця звичка теж з минулого, коли бризнути парфуми перед виходом з дому було обов’язковим атрибутом нарівні із закриванням дверей.
Доволі часто прихильники цього стилю користуються звичайними композиціями з магазинів одягу рівня масмаркет. Вони не бачать сенсу у відвідуванні спеціалізованих бутиків та пошуках ексклюзивних нішевих ароматів, якщо можна вибрати нормальний варіант просто стоячи у черзі за улюбленою парою джинсів. Також чимало з них користується класичними одеколонами, які не змінюють свою формулу впродовж 50 років.
Нормкори віддають перевагу свіжим цитрусовим композиціями з легким, ненав’язливим звучанням, що робить їх максимально непримітними. Молоді прихильники тренду можуть використовувати сучасні моноаромати із синтетичним звучанням, як-от запах щойно випраного одягу, дощу, скошеної трави. Вони імітують буденні аромати, тому дають змогу ще більше злитись з навколишнім середовищем.
Допоки існуватиме мода, доти існуватимуть і ті, хто відмовляється від неї, а отже — й стиль нормкор. Тож, якщо ви втомилися від постійного нав’язування нових атрибутів і моделей, саме час перейти на сторону простоти та звичайності.
Партнерський матеріал
Новини KISS FM: ще більше цікавого

14.05.2025
333
Sagan запустив власний бренд, лейбл і серію вечірок «The Saga Begins»

08.05.2025
920
Українці Cubicore та Omnia увійшли до компіляції «A State Of Trance 2025» від Арміна ван Бюрена

05.05.2025
1449
Thomas Schumacher про музику, війну та сміливість бути собою

02.05.2025
1080
Голос ведучого KISS FM Mr.Sunny зазвучав у новому релізі Cherubim від українських продюсерів Stephan Klauning і Deep Inside

30.04.2025
1455
На KISS FM вийде ювілейний 400-й випуск програми Ukraine Dancing

29.04.2025
2197
GusGus святкують своє 30-річчя та випускають мініальбом реміксів з українськими артистами

25.04.2025
1306
61% діджеїв-початківців вважають, що «показники в соцмережах важливіші за музичні навички»

24.04.2025
1565
Новий трек від Yampolsky та Xenia Torino – Temple

21.04.2025
2365
Korolova стає резиденткою Hï Ibiza та Amnesia

18.04.2025
1466
The Prodigy знову розірвали Coachella