Spotify утримує лідерство серед музичних стрімінгових сервісів
Spotify залишається наймасовішим музичним стрімінговим сервісом, але його частка падає.
Він знаходиться у досить великому відриві від найближчих конкурентів, утримуючи майже третину ринку – 31% від 523,9 мільйонів користувачів.
Однак аналітики відмічають зменшення долі Spotify з року в рік. Сервіс точно не втратить лідерство найближчим часом, але скорочення його частки стійке та постійне. У 2020 році в активі Spotify було 33%, а у 2019 – 34%.
На другому місці йде Apple Music з 15%. Amazon Music та Tencent Music ділять третю позицію – в обох по 13%. На четвертій сходинці розташувався YouTube Music – 8% користувачів, а п’ятірку лідерів замкнув NetEase – 6%.
Загальна кількість користувачів музичних стрімінгових сервісів збільшилася на 26,4%.
Дані взяті з найактуальнішої на даний момент аналітики стрімінгових сервісів та музичних підписок за другий квартал 2021 року від Midia Research.