Антон Кучухідзе розповів про негативну тенденцію щодо збільшення об’ємів реклами від нелегальних операторів


Українська гемблінг-індустрія зараз проходить через процес легалізації. Все більше наземних та онлайн-казино працюють чесно, отримують ліцензії КРАІЛ, дотримуються чинного законодавства України. Але залишились на ринку і нелегали, реклама яких останнім часом стала більш активною та агресивною.

Як заявив голова UGC Антон Кучухідзе, протягом кількох останніх місяців компанії, що працюють в сегменті нелегально, посилили рекламу та вдаються до незаконних дій, намагаючись привернути увагу якомога більшої кількості користувачів. Запускають банери та повідомлення, розраховані на неповнолітніх, обдзвонюють клієнтів, використовують різні способи та методи, не всі з яких є законними та відповідають вимогам КРАІЛ.


Антон Кучухідзе, фото з www.uagc.org.ua

Проблема з використанням «сірих» методів реклами

Відповідальні та серйозні гемблінг-компанії працюють з дотриманням не лише законів, але й етичних правил. Так, наприклад, багато онлайн-казино приваблюють нових гравців різними знижками та бонусами, як ось промокод Slots City: https://promocodius.com/ua/shops/slotscity. І це чесний метод рекламування послуг, адже користувач може вирішувати, чи використовувати йому надану можливість, а сама пропозиція чітко описана і не містить шахрайських схем.

Проте деякі оператори шукають найлегші шляхи та організовують надто агресивні рекламні кампанії, в яких може вказуватися не дуже коректна інформація, де є вплив на емоції та больові точки користувача, коли до гри запрошують неповнолітніх тощо. І це шкодить не лише нелегалам, але всій сфері. Адже легальному бізнесу важно конкурувати з нечесними, але, нажаль, часто ефективними рекламними кампаніями.

Більше того, використання таких агресивних методів псує репутацію всієї сфери. Побачивши безліч рекламних повідомлень з незрозумілими умовами гри та неправдивими обіцянками, користувачі перестають довіряти і тим гемблінг-операторам, які на це заслуговують. І потім, побачивши на Favbet чи Goxbet бонус код, побоюються його використовувати, адже вже встигли отримати негативний досвід під час гри з нелегалами.

Що робити з агресивними рекламними кампаніями

В UGC звертають увагу на те, що в намаганнях не втратити клієнтів і привернути їх увагу кілька ліцензійних операторів також вдалися до використання «сірих» схем. Щодо таких дій було проведено перевірку, яка довела, що з юридичної точки зору все чисто. Але ж необхідності дотримуватися етичних норма та моральних принципів ніхто не відміняв.

І тому Антон Кучухідзе закликає дотримуватися положень Меморандуму про рекламу, який було розроблено UGC задля стабілізації ситуації. Багато членів UGC вже підписали меморандум і поступово реклама на ринку стає менш агресивною. Багато операторів демонструють повагу до своїх користувачів, дотримуються встановлених правил та стають більш соціально відповідальними.

Партнерський матеріал