На Sonar 2018 повертається DESPACIO



Лідер LCD Soundsystem Джеймс Мерфі разом з легендарним звукорежисером Джоном Клеттом та харизматичними 2ManyDJs/Soulwax (братами Девідом та Стефеном Дювале) також відомі як творці звукової системи DESPACIO.

Цей монстр складається з семи 3.5 метрових стеків з динаміками та має потужністю 50 000 Вт.  Як заявляють розробники: “Якщо запустити систему на повну потужність, - люди помруть. З людських вух буквально поллється кров…” . Але хвилюватися, не треба - ця система працює тільки на 20% своєї потужності.
До того ж, доступ до такої небезпечної “зброї” матимуть вищезгадані звукоінженери та музиканти, які влаштують 6-ти годинний виступ на вінілі під час денної частини іспанського фестивалю Sónar 2018
що відбудеться 14, 15 і 16-го червня.



Фахівці запевняють, що навіть найвибагливіші аудіофіли отримають екстраординарний досвід від звукової системи DESPACIO.
Однією з найважливіших характеристик системи є запас потужності. Все просто: коли якась аудіосистема працює на максимум -  звук може спотворюватись. Клетт пояснює, що це дуже погано впливає на слухача: «Іноді, коли ви йдете у клуб, і виходите з нього втомлений, наче побитий і дратівливий. Цей досвід вам не загрожує із системою Despacio! Вона має великий запас потужності, тому  збереження повного спектру еквалайзера та динаміки треків - гарантовано." 
 
До того ж, Despacio дозволяє не тільки чути звук, але й фізично його відчувати.
“Вокал іноді вібрував, там де мої очі, гітари у горлі, бас був там, де мої коліна. Це все відчувається фізично. Був випадок, коли ми зіграли 15 хвилин просто перкусії на пересічній аудіосистемі це буде звучати нудно, але на нашій це змусило всіх збожеволіти". - каже Дювале.
 
Ідея створити Despacio (з іспанської - повільно), народилася з бажання влаштувати вечірку на Ібіці де ді-джеї могли б грати музику, яку зазвичай не можуть зіграти на стандартних паті. До того ж, всі записи повинні були бути на вінілі. «Ми хотіли взяти “платівки-сорокоп’ятки” та уповільнити їх, зігравши на швидкості 33 оберти за хвилину. У такому випадку музика стає пристрастно-поглинаючою та сексуальною», - каже Дювале, і нагадує, що це відповідає музичному тренду New Beat, який з'явився в Бельгії у 80-і роки. Вони хотіли продемонструвати еклектичну суміш музики, об'єднавши нову хвилю, поп і фламенко, які розкриють справжній Балеарський дух.
 
Для того, щоб створити аудіосистему, яка зможе донести такий еклектичний саунд, Клетт вирішив використовувати аналогові старовинні техніки, які були втілені, наприклад, у звукову систему, яка була встановлена в 70-х роках в нью-йоркському клубі Paradise Garage. Дювале іронізує: «Ми використовуємо “стародавні” методи, які були б дивними для 17-річної дитини, яка робить техно на ноутбуці» (сміється).
 
Загальна мета проекту полягала у створенні клубної звукової системи, яка була б на одному рівні з високоякісним домашнім аудіофільним пристроєм, а не пересічним клубним устаткуванням, яке, як правило, використовує безліч процесорів і цифрових схем для проектування звуку на великі відстані, що змінює якість музики на підході до слухача.



Ще одна відмінна риса проекту, який наживо можна буде спостерігати на Sonar 2018, Джеймс Мерфі та брати Дювале йдуть проти правил, до яких звикли клуби та фестивалі, де фокус уваги людей постійно тримається на ді-джеї. Тобто музиканти усвідомлено йдуть у “тінь”, і будуть перебувати в задній частині ді-джейського стейджу, де їх не можна буде побачити. 
Пояснюючи це рішення, Мерфі зробив наступну аналогію: «Якщо ви перебуваєте у ресторані, шеф-кухар не знаходиться перед вами, готуючи вишукану страву. Він перебуває на кухні. І коли ви насолоджуєтеся готовою стравою, шеф-кухар, так само, не стоїть над вами.
Despacio - створено не для того щоб годувати “зіркове его”, воно створено для повного занурення в музику слухача та музиканта!"


Новини KISS FM: ще більше цікавого