Kyiv Music Days: українські та європейські експерти музичного бізнесу одночасно в одному місці
Цієї весни ключові гравці українського шоу-бізнесу спільно з європейськими експертами зберуться в рамках наймасштабнішого професійного заходу. Мета – поділитися власним досвідом, реальними кейсами і обговорити актуальні питання індустрії. Монументальна мета й ідея Kyiv Music Days – розвиток музичної сфери в Україні. Розширення її можливостей та інструментарію, залучення нових технологій та їхня адаптація на ринку, аналітика і відображення актуального стану галузі та презентація сучасних тенденцій, а також – знайомство професійної аудиторії з молодими музикантами.
У цьому році в рамках форуму Kyiv Music Days відбудуться: конференція концертної індустрії, шоукейс-фестиваль, премія Kyiv Music Days Awards, виставка.
Конференція концертної індустрії
Три дні форуму будуть включати в себе освітні лекції, майстер-класи та панельні дискусії за участі українських спікерів та запрошених зарубіжних гостей.
Програма Kyiv Music Days розділена на три великих секції – Main, Arrange і Trends.
Секція Main - спікери, про чиї кейси говорить весь світ – європейські фестивалі та їхня організація, правові питання в музичній індустрії, культурна дипломатія і профільна освіта. Особливо цікавою секція буде організаторам, промоутерам і всім, хто бажає зануритися в світ музичної індустрії.
Спікери, яких варто почути:
Katalin Füri – директор з комунікацій Sziget Cultural Management Ltd. Кейс: «Принципи і правила побудови успішної комунікації масштабного проекту»;
Юрій Нікітін – генеральний продюсер mamamusic, знакові проекти – Ірина Білик, VERKA SERDUCHKA, НеАнгели, NIKITA, АВІАТОР, ARMIA, Ольга Горбачова, KAZKA;
Михайло Ясинський – генеральний продюсер Secret Service EA. Кейс: «Королева ночі. Оля Полякова». Стратегічний PR як спосіб досягти sold-out на всіх найбільших майданчиках країни;
Simon De Winter – менеджер артистів (раніше - тур-менеджер Kaiser Chiefs, Fink, Kwabs). Кейс: «Гастрольний бізнес. Україна і Великобританія. Минуле і майбутнє»;
Agnieszka Wojciechowska – Голова Культурного Департаменту та програмний директор польського фестивалю Wschód Kultury – Inne Brzmienia Art'n'Music Festival. Кейс: «Як працює польський музичний ринок?»;
Rafał Chwała – художній керівник Different Sounds Art'n'Music Festival. Кейс: «Як працює польський музичний ринок?»;
Дмитро Феліксов і Дмитро Чинь – співзасновники сервісу з продажу квитків concert.ua. Дискусія: «Чи можливі WIN-WIN відносини між промоутером і квитковим оператором? Як їх налагодити і в чому саме полягає синергія?», кейс: «Акції та знижки як промо-інструмент довгих продажів на прикладі стадіонного шоу MONATIK Love it Ритм»;
Олександр Варениця – музичний журналіст, PR-менеджер, ідеолог і засновник агентства «Много води». Дискусія з Ігорем Панасовим: «PR і Медіа. Пошуки спільної мови»;
Анна Штефан, Юлія Гришина і Анна Осетинська – представники незалежної юридичної школи CTRL.School. Кейси: «Авторське право в музичній індустрії», «Правова грамотність в креативних індустріях – фундамент успішного бізнесу»;
Ростислав Русаков – промоутер, музикант, журналіст, творець «Южный берег Киева» і Hedonism Festival. Кейс: «Fest is Dead»;
Євген Філатов – композитор, саунд-продюсер, засновник групи The Maneken, саунд-продюсер ONUKA и The Elephants. Лекція в форматі Q & A;
Максим Ткаченко – засновник і директор «Квартал-Концерт». Кейс: «Створення і просування успішних брендів на прикладі компанії “Квартал-Концерт”».
Секція Arrange – даний напрямок присвячено роботі ЗМІ і технічного забезпечення заходів. Тут, з одного боку, організатори концертів і рентал-агенції сценічного обладнання поділяться досвідом і специфікою співпраці. З іншого – представники профільних ЗМІ та музичні лейбли розкажуть про те, в якому розрізі сьогодні необхідно вибудовувати комунікацію один з одним. Секція буде цікава представникам ЗМІ, PR-никам, промоутерам і артистам.
Спікери, яких варто почути:
Євген Кибець – засновник концертного агентства Happy Music Group. Дискусія: «Що не так з української музичної журналістикою. Поради від гравців ринку»;
Олексій Бондаренко – засновник блогу про нову українську музику LiRoom. Кейс: «Платформа про нову українську музику. Як ми трансформуємо LiRoom з маленького блогу в велике медіа»;
Григорій Фатьянов, Дмитро Терешков, Женя Сугак і Стас Корольов (YUKO) – представники лейблу Masterskaya. Кейси: «Хто такий самобутній артист? Досвід лейбла Masterskaya», «Інструменти просування самобутнього артиста, які реально працюють», презентація Masterskaya HUB;
Сергій Малецький – засновник концертного агентства H2D. Дискусія: «Рентал і промоутер. Чи існує ефективна співпраця? »;
Максим Сердюк – головний редактор онлайн-журналу СЛУХ, в минулому – головний редактор інтернет-видання про українську музику Muzmapa. Кейс: «*тут має бути клікабельна назва* Про хайп в музичних медіа і про те, як бути на слуху»;
Андрій Максимов – музичний фотограф. Кейс: «Фотограф у музичній індустрії»;
Ксенія Шагова – PR-агент (співпрацювала з такими концертними агентствами, як H2D і HMG). Дискусія: «Що не так з української музичної журналістикою. Поради від гравців ринку»;
Андрій Іноземцев – діяч мистецтва. Директор проектів Alina Pash і Счастливые Люди. Раніше – букінг-агент Noize MC, Anakondaz, Кравц, арт-директор Crystal Hall. Лекція в форматі Q & A;
Віктор Данько – засновник компанії Rider Rent (компанія спеціалізується на технічному забезпеченні масштабних заходів). Кейс: «Вибір технічного підрядника. Твій підрядник – друг чи партнер?», дискусія: «Рентал і промоутер. Чи існує ефективна співпраця?».
І, нарешті, секція Trends – це можливість дізнатися більше про актуальні теми і тренди галузі. Спікери ділитимуться інформацією про нові можливості та технології – блогінг, влогінг і соціальних мережі, інструменти маркетингових колаборацій селебріті і брендів, також будуть підняті теми безкоштовного просування контенту та авторських прав. Кейси даної секції будуть інформативні для музичних менеджерів, артистів і представників ЗМІ.
Спікери, яких варто почути:
Анна Міщенко – засновниця компанії Convergo, куратор напрямку Celebrity Marketing. Кейс: «Маркетингові колаборації брендів і селебріті»;
Андрій Куртов, Анна Сутуліна і Максим Яковлев – представники відеолейбла AIR Music. Кейс: «Топ 10 стереотипів музиканта щодо YouTube», «Безкоштовні способи просування кліпу», «Чому відеоблогери популярні і чому музикантам варто у них повчитися»;
Соня Сотник – ведуча Radio ROKS. Кейс: «Як саме і навіщо потрапляти в ефір радіостанції»;
Олена Осипчук – PR-директор компанії WOG. Кейс: «Невипадкові випадковості. Як брендам вибудовувати відносини з селебріті»;
Ірина Горова – продюсер MOZGI Entertainment, співзасновник MOZGI GROUP. Кейс: «1 + 1 = 11 або чому селебріті і бренди повинні працювати разом»;
Музичні гурти KADNAY і Alloise.
Більше про спікерів – на сайті.
Шоукейс-фестиваль – відома світова практика формату music week: музиканти і виконавці різних стилів презентують себе перед професійною аудиторією, яка складається із менеджерів, промоутерів, представників музичних агентств, лейблів і звукозаписних компаній.
Щоб виступи артистів проходили в правильній атмосфері, на Kyiv Music Days працюватимуть різножанрові сцени: Jazz Stage, Different Sounds Festival Stage, Electronica Stage, Indie Stage, RAP.UA Stage і World Music Stage.
В рамках щорічної галузевої премії Kyiv Music Days Awards будуть визначені професіонали музичної індустрії в наступних номінаціях:
● Найкращий промоутер / концертне агентство;
● Найкращий квитковий оператор;
● Найкращий менеджер артиста;
● Найкращий музичний журналіст;
● Найкращий PR (менеджер / компанія);
● Найкраще видання про музику;
● Найкращий затишний концертний майданчик (місткістю до 500 чоловік);
● Найкращий концертний майданчик (місткістю до 1500 чоловік);
● Найкращий великий концертний майданчик (місткістю від 1500 чоловік);
● Найкращий технічний підрядник (звук);
● Найкращий технічний підрядник (світло).
Виставкова зона на Kyiv Music Days 2019 буде включати в себе: виставку музичних інструментів та обладнання від Musician.UA: Музикант.укр, зону активностей від відеолейбла AIR Music, стенд з мерчем, платівками, книгами та сувенірною продукцією, а також безліч фотозоні.
Новини KISS FM: ще більше цікавого
10.01.2025
616
Yampolsky та Rhytmograph випустили спільний трек Hypnotised
28.12.2024
2764
Топ найкращих треків 2024 року на KISS FM
20.12.2024
1957
Lipich випустив новий трек Road
11.12.2024
2371
Yamer презентував ремікс на культовий хіт It's a Fine Day
03.12.2024
3283
Monastetiq та оркестр: Melodic Techno в Одеській філармонії
20.11.2024
3218
PROBASS ∆ HARDI презентували новий трек із дитячим хором
02.11.2024
3894
Yampolsky, Mary’s Land і Odarka презентували спільний трек Way Out
28.10.2024
3993
Lipich випустив трек Maximum
25.10.2024
4879
MalYar і 2K DJ надали нове дихання хіту So Much More
11.10.2024
4674
Вийшов новий трек та кліп від PROBASS ∆ HARDI