Kyiv Music Days: українські та європейські експерти музичного бізнесу одночасно в одному місці


Цієї весни ключові гравці українського шоу-бізнесу спільно з європейськими експертами зберуться в рамках наймасштабнішого професійного заходу. Мета – поділитися власним досвідом, реальними кейсами і обговорити актуальні питання індустрії. Монументальна мета й ідея Kyiv Music Days – розвиток музичної сфери в Україні. Розширення її можливостей та інструментарію, залучення нових технологій та їхня адаптація на ринку, аналітика і відображення актуального стану галузі та презентація сучасних тенденцій, а також – знайомство професійної аудиторії з молодими музикантами.

У цьому році в рамках форуму Kyiv Music Days відбудуться: конференція концертної індустрії, шоукейс-фестиваль, премія Kyiv Music Days Awards, виставка.
 
Конференція концертної індустрії
Три дні форуму будуть включати в себе освітні лекції, майстер-класи та панельні дискусії за участі українських спікерів та запрошених зарубіжних гостей.




Програма Kyiv Music Days розділена на три великих секції – Main, Arrange і Trends.
 
Секція Main - спікери, про чиї кейси говорить весь світ – європейські фестивалі та їхня організація, правові питання в музичній індустрії, культурна дипломатія і профільна освіта. Особливо цікавою секція буде організаторам, промоутерам і всім, хто бажає зануритися в світ музичної індустрії.
 
Спікери, яких варто почути:
Katalin Füri – директор з комунікацій Sziget Cultural Management Ltd. Кейс: «Принципи і правила побудови успішної комунікації масштабного проекту»;
Юрій Нікітін – генеральний продюсер mamamusic, знакові проекти – Ірина Білик, VERKA SERDUCHKA, НеАнгели, NIKITA, АВІАТОР, ARMIA, Ольга Горбачова, KAZKA;
Михайло Ясинський – генеральний продюсер Secret Service EA. Кейс: «Королева ночі. Оля Полякова». Стратегічний PR як спосіб досягти sold-out на всіх найбільших майданчиках країни;
Simon De Winter – менеджер артистів (раніше - тур-менеджер Kaiser Chiefs, Fink, Kwabs). Кейс: «Гастрольний бізнес. Україна і Великобританія. Минуле і майбутнє»;
Agnieszka Wojciechowska – Голова Культурного Департаменту та програмний директор польського фестивалю Wschód Kultury – Inne Brzmienia Art'n'Music Festival. Кейс: «Як працює польський музичний ринок?»;
Rafał Chwała – художній керівник Different Sounds Art'n'Music Festival. Кейс: «Як працює польський музичний ринок?»;
Дмитро Феліксов і Дмитро Чинь – співзасновники сервісу з продажу квитків concert.ua. Дискусія: «Чи можливі WIN-WIN відносини між промоутером і квитковим оператором? Як їх налагодити і в чому саме полягає синергія?», кейс: «Акції та знижки як промо-інструмент довгих продажів на прикладі стадіонного шоу MONATIK Love it Ритм»;
Олександр Варениця – музичний журналіст, PR-менеджер, ідеолог і засновник агентства «Много води». Дискусія з Ігорем Панасовим: «PR і Медіа. Пошуки спільної мови»;
Анна Штефан, Юлія Гришина і Анна Осетинська – представники незалежної юридичної школи CTRL.School. Кейси: «Авторське право в музичній індустрії», «Правова грамотність в креативних індустріях – фундамент успішного бізнесу»;
Ростислав Русаков – промоутер, музикант, журналіст, творець «Южный берег Киева» і Hedonism Festival. Кейс: «Fest is Dead»;
Євген Філатов – композитор, саунд-продюсер, засновник групи The Maneken, саунд-продюсер ONUKA и The Elephants. Лекція в форматі Q & A;
Максим Ткаченко – засновник і директор «Квартал-Концерт». Кейс: «Створення і просування успішних брендів на прикладі компанії “Квартал-Концерт”».
 
Секція Arrange – даний напрямок присвячено роботі ЗМІ і технічного забезпечення заходів. Тут, з одного боку, організатори концертів і рентал-агенції сценічного обладнання поділяться досвідом і специфікою співпраці. З іншого – представники профільних ЗМІ та музичні лейбли розкажуть про те, в якому розрізі сьогодні необхідно вибудовувати комунікацію один з одним. Секція буде цікава представникам ЗМІ, PR-никам, промоутерам і артистам.
 
Спікери, яких варто почути:
Євген Кибець – засновник концертного агентства Happy Music Group. Дискусія: «Що не так з української музичної журналістикою. Поради від гравців ринку»;
Олексій Бондаренко – засновник блогу про нову українську музику LiRoom. Кейс: «Платформа про нову українську музику. Як ми трансформуємо LiRoom з маленького блогу в велике медіа»;
Григорій Фатьянов, Дмитро Терешков, Женя Сугак і Стас Корольов (YUKO) – представники лейблу Masterskaya. Кейси: «Хто такий самобутній артист? Досвід лейбла Masterskaya», «Інструменти просування самобутнього артиста, які реально працюють», презентація Masterskaya HUB;
Сергій Малецький – засновник концертного агентства H2D. Дискусія: «Рентал і промоутер. Чи існує ефективна співпраця? »;
Максим Сердюк – головний редактор онлайн-журналу СЛУХ, в минулому – головний редактор інтернет-видання про українську музику Muzmapa. Кейс: «*тут має бути клікабельна назва* Про хайп в музичних медіа і про те, як бути на слуху»;
Андрій Максимов – музичний фотограф. Кейс: «Фотограф у музичній індустрії»;
Ксенія Шагова – PR-агент (співпрацювала з такими концертними агентствами, як H2D і HMG). Дискусія: «Що не так з української музичної журналістикою. Поради від гравців ринку»;
Андрій Іноземцев – діяч мистецтва. Директор проектів Alina Pash і Счастливые Люди. Раніше – букінг-агент Noize MC, Anakondaz, Кравц, арт-директор Crystal Hall. Лекція в форматі Q & A;
Віктор Данько – засновник компанії Rider Rent (компанія спеціалізується на технічному забезпеченні масштабних заходів). Кейс: «Вибір технічного підрядника. Твій підрядник – друг чи партнер?», дискусія: «Рентал і промоутер. Чи існує ефективна співпраця?».
 
І, нарешті, секція Trends – це можливість дізнатися більше про актуальні теми і тренди галузі. Спікери ділитимуться інформацією про нові можливості та технології – блогінг, влогінг і соціальних мережі, інструменти маркетингових колаборацій селебріті і брендів, також будуть підняті теми безкоштовного просування контенту та авторських прав. Кейси даної секції будуть інформативні для музичних менеджерів, артистів і представників ЗМІ.

Спікери, яких варто почути:
Анна Міщенко – засновниця компанії Convergo, куратор напрямку Celebrity  Marketing. Кейс: «Маркетингові колаборації брендів і селебріті»;
Андрій Куртов, Анна Сутуліна і Максим Яковлев – представники відеолейбла AIR Music. Кейс: «Топ 10 стереотипів музиканта щодо YouTube», «Безкоштовні способи просування кліпу», «Чому відеоблогери популярні і чому музикантам варто у них повчитися»;
Соня Сотник – ведуча Radio ROKS. Кейс: «Як саме і навіщо потрапляти в ефір радіостанції»;
Олена Осипчук – PR-директор компанії WOG. Кейс: «Невипадкові випадковості. Як брендам вибудовувати відносини з селебріті»;
Ірина Горова – продюсер MOZGI Entertainment, співзасновник MOZGI GROUP. Кейс: «1 + 1 = 11 або чому селебріті і бренди повинні працювати разом»;
Музичні гурти KADNAY і Alloise.

Більше про спікерів – на сайті.
 
Шоукейс-фестиваль – відома світова практика формату music week: музиканти і виконавці різних стилів презентують себе перед професійною аудиторією, яка складається із менеджерів, промоутерів, представників музичних агентств, лейблів і звукозаписних компаній.
 
Щоб виступи артистів проходили в правильній атмосфері, на Kyiv Music Days працюватимуть різножанрові сцени: Jazz Stage, Different Sounds Festival Stage, Electronica Stage, Indie Stage, RAP.UA Stage і World Music Stage.
 
В рамках щорічної галузевої премії Kyiv Music Days Awards будуть визначені професіонали музичної індустрії в наступних номінаціях:
Найкращий промоутер / концертне агентство;
Найкращий квитковий оператор;
Найкращий менеджер артиста;
Найкращий музичний журналіст;
Найкращий PR (менеджер / компанія);
Найкраще видання про музику;
Найкращий затишний концертний майданчик (місткістю до 500 чоловік);
Найкращий концертний майданчик (місткістю до 1500 чоловік);
Найкращий великий концертний майданчик (місткістю від 1500 чоловік);
Найкращий технічний підрядник (звук);
Найкращий технічний підрядник (світло).
 
Виставкова зона на Kyiv Music Days 2019 буде включати в себе: виставку музичних інструментів та обладнання від Musician.UA: Музикант.укр, зону активностей від відеолейбла AIR Music, стенд з мерчем, платівками, книгами та сувенірною продукцією, а також безліч фотозоні.