Facebook і Universal Music Group уклали угоду про використання музичного контенту

Facebook і Universal Music Group уклали угоду про використання музичного контенту, що належить корпорації, на сторінках соціальної мережі.
Каталог UMG буде ліцензований для використання на Facebook. Це означає, що користувачі найбільшої в світі соціальної мережі зможуть завантажувати музичні відео та ділитися з друзями композиціями. Universal став першим мейджор-лейблом, який підписав подібну угоду з Facebook. Також нові можливості будуть доступні додаткам Instagram та Oculus, які належать Facebook.
В прес-релізі також говориться про те, що «користувачі зможуть отримати доступ до обширної музичної бібліотеки», що дозволить Facebook з часом інтегрувати нові можливості.
"Це партнерство є важливим першим кроком, який демонструє, що інновації та справедлива компенсація для творців музики взаємодоповнюють одна одну. Ми з нетерпінням чекаємо того, що Facebook стане важливим учасником здорової екосистеми для музики, яка допоможе митцям, слухачам та всім тим, хто інвестує в залучення чудової музики у світ".
Новини KISS FM: ще більше цікавого
13.12.2025
81
MalYar презентує сингл «Together We Shine»
12.12.2025
170
Korolova та Agents Of Time презентували кліп «Made For Love»
09.12.2025
348
Девід Гетта встановив абсолютний рекорд
09.12.2025
249
Редактори Spotify назвали своїх dance-фаворитів
05.12.2025
458
Музичний маніфест від Mr.Sunny
05.12.2025
580
Прем’єра від резидентів KISS FM
30.11.2025
598
Нове мікс-шоу: «UA Labels».
26.11.2025
1253
Трансовий ренесанс: Tiësto повертається до витоків з треком «Bring Me To Life»
11.11.2025
1585
Оголошено номінантів Grammy Awards 2026
05.11.2025
2033
Armin van Buuren — «Piano»: перший акустичний альбом!