Facebook і Universal Music Group уклали угоду про використання музичного контенту



Facebook і Universal Music Group уклали угоду про використання музичного контенту, що належить корпорації, на сторінках соціальної мережі.

Каталог UMG буде ліцензований для використання на Facebook. Це означає, що користувачі найбільшої в світі соціальної мережі зможуть завантажувати музичні відео та ділитися з друзями композиціями. Universal став першим мейджор-лейблом, який підписав подібну угоду з Facebook. Також нові можливості будуть доступні додаткам Instagram та Oculus, які належать Facebook.

В прес-релізі також говориться про те, що «користувачі зможуть отримати доступ до обширної музичної бібліотеки», що дозволить Facebook з часом інтегрувати нові можливості.

"Це партнерство є важливим першим кроком, який демонструє, що інновації та справедлива компенсація для творців музики взаємодоповнюють одна одну. Ми з нетерпінням чекаємо того, що Facebook стане важливим учасником здорової екосистеми для музики, яка допоможе митцям, слухачам та всім тим, хто інвестує в залучення чудової музики у світ".

Новини KISS FM: ще більше цікавого