alyona alyona розповіла, що «Світ потребує краси» в новому треку
11 березня в гості до Ірини Філатової в студію KISS FM завітала відома українська реперка alyona alyona, щоб презентувати слухачам The Best Dance Radio свій новий трек «Світ потребує краси» та розповісти про кліп на нього.
Пісня та відео були створені у співпраці з брендом «Dove» для соціального проєкту #ПокажітьНас (#ShowUs). Він закликає боротися зі стереотипами краси, нав'язаними медіа, а також любити і цінувати своє тіло.
В інтерв’ю Ірина Філатова розпитала співачку, що для неї означає поняття краси? alyona alyona розповіла, що краса для неї – це гармонія душі і зовнішності, коли ти любиш себе і транслюєш любов на весь світ. Реперка додала, що важливо приймати себе такою, якою ти є, а також полюбити свої недоліки, незважаючи на ідеали зовнішності. На думку гості, комплекси і сором’язливість вбивають у людині віру в себе та мотивацію робити щось хороше.
Окрім важливого соціального меседжу, в треку присутній вокал, який не звикли чути від alyona alyona і найшвидший шматок репу, який коли-небудь вона читала. Слухайте, дивіться, оцінюйте!
Більше інформації про співпрацю бренду Dove і alyona alyona нижче.
Кожного дня соціальні мережі, глянці, ЗМІ та реклама транслюють нам образ «ідеальної» жінки. Через це ми забуваємо, що стандарти краси — умовність, яка не має нічого спільного з реальністю. Слідувати їм означає вв'язатися у виснажливу гонку, якій не буде кінця.
Вже протягом кількох років реп-виконавиця alyona alyona акцентує увагу на проблемі нав'язаних медіапростором ідеалів зовнішності. Темі прийняття себе були присвячені рекламні кампанії та треки, а тепер і новий відеоролик під назвою «Світ потребує краси». У відеороботі знялися звичайні дівчата, кожна з яких красива по-своєму, у будь-якому вигляді та віці.
Реперка підтримала проект бренду Dove, який проходить під хештегом #ПокажітьНас (#ShowUs). ТМ Dove (належить компанії "Юнілівер Україна") разом з alyona alyona закликають боротися за різноманітність жіночої краси, за реальні невідретушовані образи та за те, щоб медіа не вирішували за нас, що красиво, а що ні.
«Жінки прекрасні. В будь-якому віці, в будь-якому тілі, будь-якого зросту, з будь-яким кольором шкіри чи очей, з волоссям чи без, з формами чи без... Жінки сильні і вольові, відчувають серцем і роблять так багато добра. Жінки різні.
Я хочу бачити різних жінок скрізь. На вулицях, на обкладинках різних видань, на телебаченні, в соцмережах, в рекламі, на різних посадах. Я хочу, щоб вони проявляли себе і не боялися бути собою в своєму тілі. Адже любов до себе жінка транслює через свою діяльність для всіх оточуючих, для всього світу. А світ в свою чергу потребує краси. Справжньої.
Я хочу бачити справжню красу. Разом з брендом Dove ми закликаємо всі медіа показувати тіла людей такими, які вони є. Хочу, щоб нас бачили. Покажіть нас!», — говорить Альона.
Кліп спродюсував Стас Смирнов. Знімальний процес він контролював віддалено, оскільки захворів COVID-19.
«Кожен проект — випробування і вихід із зони комфорту. У нас була дуже класна команда і ніщо не віщувало біди, але під час підготовки до зйомки я зліг з COVID-19. Через це весь період підготовки і саму зйомку довелося проводити з дому. Але в цьому були плюси, зокрема мені не потрібно було витрачати так багато часу на пересування по місту. У мене також була команда, якій я міг довіряти — це найцінніше, — говорить Станіслав. — Це був класний проект з хорошим артистом, красивим треком і прекрасними людьми в кадрі. Альона порушила важливу проблему і я радий, що у нас вийшло зробити те, що точно привертатиме увагу».
Партнерський матеріал