Український бізнес використовує промокоди для збереження та збільшення аудиторії



Згідно з даними дослідження експертів сайту Promocodius, торгівельного майданчика, що пропонує споживачам купони та інші цікаві пропозиції, котрі дозволяють защаджувати, – промокоди розглядаються більшістю українців як ефективний спосіб економії. Сьогодні все більше наших співвітчизників шукає шлях до економії, використовуючи промокоди. За травень-липень їхня популярність виросла більш ніж на 70%, якщо порівнювати з лютим-квітнем поточного року.

Навіщо бізнес використовує промокоди та які товари і послуги найчастіше замовляють споживачі

Промокоди вигідні і підприємцям і споживачам. Покупець отримує зниження ціни, подарунок до замовлення, безкоштовну доставку або інше заохочення. Наприклад, промокод Vbet гарантує кешбек та бонуси для усіх охочих. Яку вигоду від промокодів, як ефективного інструменту маркетингу, мають підприємці? За їхньої допомоги вони привертають нову аудиторію, зберігають лояльність постійних клієнтів, збільшують середній чек та вірогідність здійснення покупки.

Які товари та послуги замовляють найчастіше, використовуючи промокоди
  • косметику та товари гігієни
  • дитячі товари
  • доставку продуктів та їжі
  • транспорт


Але разом з тим експерти Promocodius помітили, що у травні-липні асортимент застосування промокодів розширився. Так, люди почали охочіше використовувати промокоди для подорожей, зокрема, бронювання авіаквитків у сусідніх з Україною країнах, номерів у готелях. Також на 18% зросла популярність промокодів до ігор, зокрема, World Of Warships, World Of Tanks, Eneba. Затребуванішими на 22% стали бонуси казино. На це вказує статистика того, як застосовували промокод Joker Casino на бездепозитний бонус: у травні-липні ним скористалося на 14% споживачів більше у порівнянні з минулими трьома місяцями.

Хто з українців найчастіше користується промокодами: трохи аналітичних даних

Компаніям вигідно, щоб про бонуси в першу чергу дізнавалася цільова аудиторія. Згідно останнім аналітичним результатам, які отримали експерти сайту Promocodius, промокодами користуються близько 52% чоловіків та 47% жінок. Якщо розглядати віковий розподіл представників цільової аудиторії, то він виглядатиме наступним чином:
  1. 18-24 роки — 22,64%
  2. 25-34 — 34,25%
  3. 35-44 — 19,58
  4. 45-54 — 11,64%
  5. 55-64 — 7,58
  6. 65+ — 4,31%
Найбільше тих, хто користується цим видом заохочень, проживає у мегаполісах, східних, центральних та південних областях – Дніпропетровській, Вінницькій, Полтавській, Одеській і т.д.

Підбиваючи підсумки, відзначимо: саме статистичні дані допомагають ефективніше використовувати промокоди та знаходити саме ті категорії споживачів, яким ці заохочення будуть цікавими. Також нагадаємо: кожен промокод має обмежений період дії, тож, застосовуючи їх, потрібно бути дуже уважними.

Партнерський матеріал