Експерти Emporium проаналізували споживчу поведінку покупців в інтернеті: нові звички та пріоритети

Життя не стоїть на місці, усе тече і змінюється, поведінка споживачів теж. На неї впливають об’єктивні обставини, як-от воєнні дії, інфляція, падіння рівня реальних доходів. Не менше значення на вибір пріоритетних покупок мають суб’єктивні фактори: тривожні очікування, невпевненість у завтрашньому дні, реклама, модні тренди, цікаві акційні пропозиції тощо.
Виклики, які постали перед українцями у 2022 році, змусили відмовитися від багатьох звичних речей. Як розповіли аналітики сервісу Emporium, споживачі почали більш раціонально витрачати кошти, економити, купувати товари, на які раніше звертали увагу лише побіжно або й зовсім не цікавилися ними.
Зростання попиту на промокоди
Згідно з результатами аналізу купівельних звичок українських споживачів, намітилася стійка тенденція до пошуку більш дешевих брендів, замовлення товарів за акційною ціною, застосування промокодів на знижку. Так, упродовж вересня-листопада 2022 року кількість запитів на безплатні промокоди Emporium зросла проти червня-серпня приблизно на 58%. Експерти прогнозують, що така поведінка буде домінувати в найближчі 3-5 років. Основною причиною зростання інтересу до промокодів маркетологи називають розмір знижки, який вони забезпечують. Зазвичай можна зекономити як мінімум 10-15% від ціни. Максимальний розмір знижки на деякі товарні позиції досягає 90%. Найчастіше ж продавці пропонують промокоди, які забезпечують 25% економії.
Крім зростання попиту в цілому, експерти зафіксували й такі особливості застосування промокодів:
- на 15% зросла кількість куплених зі знижкою за купоном товарів для дітей: одягу, розвивальних ігор, наборів для творчості;
- українці почали частіше купувати з промокодом лікарські засоби — 10% проти 4% у попередній період;
- зоотовари за акційною ціною придбали 32% покупців від загальної кількості (у 2021 році — 18%);
- найактивніше знижками користуються покупці у віці від 26 до 47 років, найрідше ті, кому 65+.
Оновлений рейтинг популярних товарів
Зі знижкою та без неї українці найчастіше замовляли одяг та взуття, побутову хімію, засоби гігієни та косметику для догляду за тілом, товари для домашніх тварин. Натомість попит на електроплити, варильні поверхні, холодильники, морозильні скрині та телевізори зменшився на 10-18%. Зросли обсяги замовлень м’ясних та рибних консервів, круп, цукру, борошна, макаронних виробів, продуктів швидкого приготування. Рекордсменами ж по зростанню популярності стали:
- кемпінгові ліхтарі;
- безперебійники;
- повербанки;
- генератори;
- інвертори;
- портативні електростанції.
Партнерський матеріал
Новини KISS FM: ще більше цікавого

14.05.2025
350
Sagan запустив власний бренд, лейбл і серію вечірок «The Saga Begins»

08.05.2025
935
Українці Cubicore та Omnia увійшли до компіляції «A State Of Trance 2025» від Арміна ван Бюрена

05.05.2025
1460
Thomas Schumacher про музику, війну та сміливість бути собою

02.05.2025
1097
Голос ведучого KISS FM Mr.Sunny зазвучав у новому релізі Cherubim від українських продюсерів Stephan Klauning і Deep Inside

30.04.2025
1469
На KISS FM вийде ювілейний 400-й випуск програми Ukraine Dancing

29.04.2025
2208
GusGus святкують своє 30-річчя та випускають мініальбом реміксів з українськими артистами

25.04.2025
1318
61% діджеїв-початківців вважають, що «показники в соцмережах важливіші за музичні навички»

24.04.2025
1577
Новий трек від Yampolsky та Xenia Torino – Temple

21.04.2025
2377
Korolova стає резиденткою Hï Ibiza та Amnesia

18.04.2025
1477
The Prodigy знову розірвали Coachella