Карла Кокса, Сет Трокслера і ін. розкритикували за збір грошей для своїх тур-менеджерів



В кінці квітня десять суперзірок електронної музики виступили з ініціативою під назвою «Tour Managers Not Touring (TNT)» («У тур-менеджерів немає турів»), щоб зібрати кошти для тур-менеджерів, які залишилися без роботи через пандемію коронавіруса Covid-19. Але, після появи відеоролика Джона Аскью, в якому він критикує діяльність артистів, усі сторінки кампанії пропали з публічного доступу, пише Selector.
 
За задумом, в кожному з епізодів "TNT: The Sofa Sessions" повинні були брати участь тур-менеджери зі своїми міксами і артисти з міксами які раніше не публікувалися. У серії взяли участь Карл Кокс, Ніколь Мудабер, Dubfire, Сет Трокслер, Hito, Пако Осуна, Джозеф Капріаті, The Martinez Brothers, Carnage і Алан Фітцпатрік. Перша частина вийшла 27 квітня і складалася з 27 міксів тривалістю 31 годину. Шанувальники, які пожертвували 5 євро, отримували доступ до всієї колекції цих записів.
 
Selector пише, що незабаром на сторінці Stadium Artists у фейсбуці з'явилося відео Аскью, в якому він розкритикував вищезазначених суперзірок за те, що ті, будучи одними з найбагатших артистів, просили фінансової допомоги у широкої аудиторії. «Чому вони не покривають витрати своїх тур-менеджерів і не роздають свої мікси безкоштовно, або збирають гроші, щоб передати їх медичним установам своїх країн або ВООЗ? - обурився Аскью. - У цих хлопців мільйони фунтів, євро, доларів на рахунках, так чому ж вони просять широку публіку підтримати своїх тур-менеджерів "на плаву"?»
 
Відео Аскью набрало близько 40 тис. переглядів і 600 шейрів до моменту, як пропало з фейсбук. З Instagram пропав профіль TNT, сторінка кампанії на Bandcamp, де були розміщені мікси, порожня. Жоден з учасників проекту поки не виступив з публічною заявою, хоча Трокслер в одному з коментарів в Instagram написав, що піклується про свого тур-менеджера.